Sporing og henting av pakke

      • Alle våre eksklusive forsendelser fra Plié sendes med "Pakke i postkassen" som er en tjeneste levert av Bring. Så snart pakken din overleveres Bring mottar du en e-post med pakkens sendingsnummer. Med sendingsnummeret kan du til enhver tid spore pakken på Bring sine nettsider.
  • Retur
  • Retur er ikke gratis og må betales av kunden. Husk å ta korrekte mål før du bestiller, se størrelsesguide, trykk her
  • Hva gjør jeg når jeg vil angre?
  • Du har 14 dager på deg til å melde fra til Plie, og nedtellingen begynner dagen etter at du bestilte varen(e). Last ned returskjema her, fyll ut og send med varen(e) du skal returnere.
  • OBS! Du er ansvarlig for trygg retur. Pakk varen godt, og ta vare på kvittering for frakt.
  • Når blir min bestilling sendt?
    Det tar som regel 2-3 virkedager (mandag til fredag) fra du bestiller til pakken er fremme hos deg. Plié er opptatt av å levere så raskt som mulig til alle våre kunder.